2 квітня 2019 року учні 10-12 класів Комунального закладу «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс» Харківської обласної ради відвідали Харківський центр професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості, що знаходиться у м. Дергачі Харківської області.
Майбутніх випускників проінформували про стан, основні тенденції та процеси на локальному ринку праці в Україні та поза її межами, про сучасні потреби і вимоги роботодавців до потенційних робітників. Представники центру запропонували свою допомогу у професійному навчанні майбутніх випускників під конкретні робочі місця як у закладах освіти, так і безпосередньо на виробництві, а також у подальшому консультуванні з працевлаштування громадян, які потребують соціального захисту і не здатні конкурувати на ринку праці.
Молодь мала змогу попрацювати з інструментами та приладами, спробувавши свої сили у професії, що сподобалася. У майстернях закладу наші учні ознайомилися з умовами праці, оснащенням склали власне уявлення про той чи інший фах. Хлопчиків зацікавили професії у галузі металообробки та машинобудування (оператор верстатів з програмним керування, токар, фрезерувальник), дівчатка ж виявили інтерес до професії легкої промисловості та сфери обслуговування (швачка, кравчиня, касир тощо).
27 Березня, 2019 by admin
27 березня 2019 року в Комунальному закладі «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс» Харківської обласної ради відбулося засідання педагогічної ради за темою «Інноваційно-творчий пошук учителя-дефектолога, як підґрунтя успішності учня в умовах спеціального навчально-виховного комплексу»
Захід відбувся не в традиційній формі виголошення доповідей педагогічних працівників, а в цікавому інтерактивному форматі квест-змагання між групами педагогів, які упродовж заходу відточували свою педагогічну майстерність та набували нових корисних навичок. Невимушена атмосфера творчої співпраці учасників команд та дух змагання сприяли високій результативності діяльності педагогічного колективу. Роботу у малих групах організовували досвідчені коуч-наставники, які вправно активізували потенціал кожного учасника змагання.
Завдяки цьому нетрадиційному формату педагогічна рада дала добрі плоди для подальшої праці вчителів та вихователів закладу освіти.
27 Березня, 2019 by admin
26-27 березня 2019 року в Комунальному закладі «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс» Харківської обласної ради відбулося засідання атестаційної комісії.
Усі педагоги, які цьогоріч атестуються, підготували звіти своєї діяльності за міжатестаційний період та надали у вигляді презентацій, що дало змогу ширше ознайомитися зі здобутками вчителів та вихователів на педагогічній ниві. Доповідачі активно займалися самоосвітою та вдосконаленням педагогічної майстерності упродовж останніх років, брали участь у різноманітних семінарах, онлайн-курсах, розміщували свої публікації на інтернет-ресурсах тощо.
Частина педагогів, що атестувалися, захистила свої кваліфікаційні категорії, а переважна більшість працівників підвищила їх. Закладом освіти було порушено клопотання щодо комісії вищого рівня.
26 Березня, 2019 by admin
25 березня 2019 року до Комунального закладу «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс» Харківської обласної ради завітали гості з Харківського інституту банківської справи та команда фахівців ділового клубу «Партнер».
Гості провели з педагогами закладу незвичайну гру-тренажер «Життєвий капітал», яка має на меті поглибити в учасників гри знання з фінансової грамотності та виробити навички розумного керування власним капіталом. Команди педагогів із захватом поринули в гру, адже вона незвичайна і корисна для життя.
Ця зустріч стала першим кроком до відкриття на базі закладу освіти інклюзивного клубу фінансової грамотності.
Дякуємо організаторам за корисний захід!
21 Березня, 2019 by admin
Життя дарує можливість отримати досвід взаємодії між різними людьми. Третьокласники Вальдорф паралелі ХЗОШ№94 м. Харкова під час візиту до Комунального закладу “Харківський навчально-виховний комплекс” Харківської обласної ради мали змогу отримати бесцінний досвід спілкування з дітьми з особливими потребами, можливість спробувати краще зрозуміти себе та інших, навчитись демонструвати вправи так, щоб зацікавити нечуючих однолітків, за допомогою жестів показувати те, про що вони бажають розповісти. В закладі освіти працює багато майстерень народного промислу, в які запросили гостей. Учні ХЗОШ№94 відвідали ткацьку майстерню, побачили гончарню, майстерню з писанкарства та Петриківського розпису і були вражені талантами наших вихованців. Щиро дякуємо всім учасникам заходу!
21 Березня, 2019 by admin
21 березня 2019 року педагоги Комунального закладу «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс»Харкiвськоïобласноï ради взяли участь у Всеукраїнському науково-практичному семінарі «Бімодально-білінгвальний підхід. Інновації в освіті дітей з порушеннями слуху». Ініціювали та організували проведення цього заходу відділ навчання жестової мови Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України (м.Київ) і Комунальний заклад «Харківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів №6» Харківської обласної ради, на базі якої і пройшов семінар.До уваги керівників і педагогів спеціальних шкіл, вчителів жестової мови науковцями були представлені такі актуальні у сучасній інклюзивній освіті теми:
– Реформи в освіті дітей із порушеннями слуху: виклики сьогодення та перспективи;
– Українська жестова мова як засіб спілкування та навчання;
– Бімодально-білінгвальний підхід до освіти дітей із порушеннями слуху;
– Особливості розвитку і навчання дітей із порушеннями слуху з різних мовних типів родин;
– Роль культури глухих в освітньому просторі;
– Корекційно-розвиткова робота як складова бімодально-білінгвального освітнього процесу дітей із порушеннями слуху.
Педагоги закладу освiти взяли участь у майстер-класі “Реалізація принципів бімодально-білінгвального навчання на уроці української жестової мови”.
Наприкінці семінару учасники отримали сертифікати. Дякуємо органiзаторамсемiнару за можливiсть ознайомитись з цiкавою сучасною iнформацiєю щодо навчання осiб з порушеннями слуху, розширити своï знання та удосконалити практичнi навички володiнняукраïнською жестовою мовою.
20 Березня, 2019 by admin
20.03.2019 активна, небайдужа нечуюча молодь Комунального закладу “Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс” Харківської обласної ради розділила радість відкриття танцювального залу для театру естрадного танцю за адресою: м.Харків, бульвар Б. Хмельницького, 30. Знайомство відбулось завдяки участі у проекті Upshift Україна, яке переросло у міцну дружбу між нечуючими і чуючими людьми. ЩЕ ОДИН ДОКАЗ – СТІНА НЕПОРОЗУМІННЯ РУЙНУЄТЬСЯ! Приємно відчувати, що мрії здійснюються. Бажаємо незвичайним танцюристам нових творчих успіхів!
20 Березня, 2019 by admin
У дошкільному підрозділі Комунального закладу «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс» Харківської обласної ради триває робота по підготовці до архітектурного фестивалю. На заняттях та під час інших видів діяльності дошкільнята знайомилися з професіями лікар, поліцейський, продавець, будівельник, перукар, водій та інші. Вивчали атрибути, які необхідні для кожної професії. А чарівні цеглинки LEGO допомогли їм у цій цікавій та пізнавальній діяльності.
20 Березня, 2019 by admin
У Комунальному закладі «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс» Харківської обласної ради проведено тематичний захід присвячений Всесвітньому дню води «Вода для всіх». Для здобувачів освіти різних вікових груп продемонстровані тематичні мультфільми, які змусили замислитись над проблемами збереження, охорони та раціонального використання водних ресурсів на планеті та в Україні.
В рамках Всесвітнього дня води в закладі освіти пройшов конкурс плакатів та малюнків «Збережемо воду». Нечуюча малеча за допомогою засобів мистецтва виразили своє бачення про надзвичайну важливість води для життя кожного на Землі.
19 Березня, 2019 by admin
19 березня 2019 року до Комунального закладу «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс» Харківської обласної ради завітали незвичайні гості – підлітковий плейбек-театр «Дороги», щоб познайомити наших вихованців зі своєю нестандартною творчістю.
Діяльність цих талановитих хлопців та дівчат незвична тим, що актори грають не за заздалегідь підготовленим сценарієм, а імпровізують. У якості матеріалу для акторської гри були використані особисті історії, переживання, думки наших учнів, якими діти охоче ділилися з візитерами. Історії глядачів(вихованців закладу) знайшли яскраве втілення на імпровізованій сцені, тож вистава всім присутнім дуже сподобалася.
Дякуємо нашим талановитим гостям за прекрасну акторську гру та глибинне розуміння сутності переживань нечуючої молоді!