День Святого Валентина – дуже ніжне та добре свято, день в який люди відкрито говорять про найбільш прекрасне в світі почуття – любов. В цей холодний лютневий день на душі тепло як ніколи, а повітря заполонили відчуття щастя і романтики. Крім того, день всіх закоханих – чудовий спосіб показати свою любов та турботу, здивувати дорогу тобі людину…

         Наш навчально-виховний комплекс не міг не відзначити цей день, навіть коли він святкувався у неділю, коли всі вихованці перебувають вдома. Понеділок 15 лютого 2016 року розпочався з щирих привітань і зізнань у своїх симпатіях. Діти дарували один одному нехитрі подарунки у вигляді сердець і, звичайно ж, обмінювалися “валентинками”. У другій половині дня до навчально-виховного комплексу завітали гості з Харківського Будинку культури УТОГ. Було проведено свято «Любов у наших серцях». Конкурсні випробування для старшокласників бути представлені у вигляді вікторин, рухливих ігор, тематичних завдань. Кожна обрана пара учасників, виконуючи те чи інше завдання, заробляла виграшні очки у вигляді сердечок з картону. Переможцями стали пари, які отримали найбільшу кількість балів-сердечок і саме вони стали володарями символічних призів.

         Звісно, таке свято є найулюбленішим серед учнівської молоді школи.

         12 лютого 2016 року учні старших класів відвідали Національний університет цивільного захисту України, де до Дня закоханих проводився щорічний конкурс «Містер Університет 2016». Наша школа завжди з нетерпінням чекає на ці запросини від улюблених шефів, бо кожне свято в стінах НУЦЗУ – справжнє високоякісне шоу!

         За право називатися найелегантнішим, найерудованішим, найпривабливішим змагались десять представників сильної статі навчального закладу.  Титул «Містер Університет 2016» отримав Руслан Лисаков, курсант 3-го курсу соціально-психологічного факультету. Окрім почесних титулів усі учасники конкурсу отримали цінні подарунки.

         Вихованцям нашого навчально-виховного комплексу, серед яких також є (чи будуть) Містери та Міс, дуже сподобався цей традиційний візит до Національного університету цивільного захисту України. З позитивними емоціями та новими творчими планами діти повернулися до школи і стали готуватися до свого свята до Дня закоханих.

         Щиро дякуємо шефам і чекаємо на нові зустрічі!

         11 лютого 2016 року в навчально-виховному комплексі у рамках атестації 2015/2016 навчального року вчителі початкових класів Ковальова Н. А. та Бєлєвцова І. М. провели відкриті уроки з природознавства.

         В 1-му класі це був урок за темою «Птахи. Зимуючі та перелітні птахи. Турбота людей про птахів.» У нетрадиційній формі, з використанням відповідних дидактичних ігор, кросворду і, навіть, такої ігрової форми, як складання пазлів, учні отримали знання про представників пташиного світу, їх істотні особливості та відмінності від інших тварин. Багато уваги було приділено тому, як люди допомагають птахам у зимовий період.

         Під час уроку в 2-му класі, за темою «Повітря та його властивості», діти не тільки поширили свої знання про повітря взагалі та його значення у природі, а й навчилися досліджувати характерні особливості повітря, фіксувати й аналізувати результати своїх дослідів у різний спосіб.

         Розкриття тем в обох класах проводилось змістовно, чітко, логічно послідовно і глибоко, з активним використання ІКТ, на високому сучасному рівні. Діти не тільки отримали відповідну інформацію під час перегляду слайдів на великому проекційному екрані, а й залучалися до компонування нових презентаційних слайдів.

         Іванна Миколаївна та Наталія Анатоліївна ще раз довели своє досконале володіння ефективними формами і методами організації навчально–виховного процесу, який забезпечує високу результативність, на практиці підтвердили якість своєї праці, вдале поєднання передових інноваційних методик і набутий роками власний досвід навчання і виховання учнів з особливими потребами.

Адміністрація та педагогічний колектив навчально-виховного комплексу багато уваги приділяє питанню професійної орієнтації випускників. Протягом 6 років наш заклад направляє випускників для професійної підготовки до ЦПТО № 2. 10 лютого 2016 року учні 11 та 12 класів відвідали Центр професійно-техничної освіти № 2. На базі центру ведеться підготовка спеціалістів с виготовлення друкованої продукції від наклейки, рекламного флайєру до складних книжок та банерів. Випускники ознайомилися з умовами вступу на навчання, пройшли екскурсією всі кабінети та майстерні, доторкнулися до процесу створення виробу від задумки до моменту отримання готового друкованого продукту. Учні мали змогу поспілкуватися зі студентами, викладачами та майстрами центру та зробити свій подальший вибір.

         9 лютого 2016 року в навчально-виховному комплексі для всіх бажаючих учнів старших класів було проведено майстер-клас з вишивки атласними стрічками. Представники торгової марки «Марічка» познайомили дітей з новою технікою вишивки, яка знову входить в моду, адже роботи, виконані в цій техніці, виглядають дуже об’ємно, яскраво, натурально. І, що важливо – вишивка стрічками не вимагає великої кількості часу, розвиває фантазію, смак і відчуття кольору.

         Наші вихованці (серед яких були і хлопці!) із захопленням взялися за роботу – за допомогою голки і різнокольорових атласних стрічок на білій тканині розквітли справжні троянди і навіки полонили серця юних майстринь та майстрів своєю неповторною красою! Такі чудові букети у формі сердець стануть прекрасним подарунком до Дня святого Валентина!

         Дякуємо ТМ «Марічка» за такий цікавий майстер-клас і за цінні подарунки: чисельні схеми для вишивки бісером і набори для вишивки стрічками!

9 лютого 2016 року в навчально-виховному комплексі у рамках атестації 2015/2016 навчального року вчителем початкових класів Ковальовою Н. А. було проведено відкритий урок з української мови в 1-му класі за темою: Звуко-буквений аналіз слів. Склад. Перенос слів. На уроці були присутні члени атестаційної комісії у складі: Кукліна Г. І., Лаврикова Ю. С., Пазенкова С. В., Север’янова О. А., Лупандіна В. М.

Будуючи свій урок на активному впровадженні ІКТ, педагог велику увагу приділила мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Під час захоплюючої подорожі до світу звуків Наталія Анатоліївна застосовувала різні ігрові завдання («З’єднай слова і звукові схеми», «Знайди слова з одним складом», «Знайди слова з помилками при переносі», розгадування ребусів), інтерактивні прийоми (динамічна пауза «Живі слова»), яскравий ілюстративний матеріал і мультимедійні слайди, що сприяло підвищенню рівня активності та знань учнів. Протягом всього відведеного на урок часу учителька підтримувала піднесений настрій і позитивний заряд учнів.

Приділяючи велику увагу інтеграції знань та новизні у побудові уроку учитель ще раз на високому рівні продемонструвала своє уміння використовувати сучасні технології навчання, творчість, методичну грамотність і креативний підхід до освітнього процесу в школі.

5 лютого 2016 року в навчально-виховному комплексі у рамках атестації 2015/2016 навчального року учителем початкових класів Белевцовою І. М. було проведено відкритий урок з літературного читання у 2-му класі за темою: Українська народна казка «Котик і Півник». На уроці були присутні члени атестаційної комісії у такому складі: Кукліна Г. І., Лаврикова Ю. С., Пазенкова С. В., Север’янова О. А., Лупандіна В. М..

         Учитель на високому рівні організувала навчальну діяльність учнів на різних етапах уроку: на початку – обов’язкова фонетична ритміка, активізація знань перед повідомленням теми і мети уроку, колективна та індивідуальна робота з книгою та ілюстраціями під час основної частини. Діти були захоплені сюжетом казки, яскравими та змістовними ілюстраціями на слайдах, які підібрала Іванна Миколаївна. За допомогою персональних наборів сюжетних малюнків учні мали змогу емоційно відтворити послідовність подій казки та використати їх при переказі. Протягом уроку учні збагатили знання, закріпили уміння переказувати зміст казки та аналізувати вчинки персонажів, оцінювати їх; вдосконалили читацькі навички; поповнили активний словник новими словами та фразами; підкріпили свій читацький інтерес і любов до українського фольклору.

         Урок пройшов на високому рівні Белевцова І. М. вкотре проявила свою досвідченість, професійну майстерність, вміння використовувати інформаційно-комунікаційні технології, нетрадиційний підхід до навчання дітей з особливими потребами. Вітаємо її з ще одним прекрасно проведеним уроком!

Наприкінці 2015 року громадська організація «Відчуй» (м. Київ) оголосила на проведення всеукраїнського конкурсу малюнків  «Новий рік з Іmpression» за темою «Яким я хочу бачити 2016 рік». До участі були запрошені всі українці, які мають проблеми слуху, від 8 до 25 років. Демократичні умови конкурсу дозволяли юним художникам проявити свій талант у будь-якій зображувальній формі, за будь-яким стилем та розміром малюнка. Роботи приймалися до 15 січня 2016 року, а результати мали бути оголошені на початку лютого 2016 року.

У чому відмінність цього конкурсу від багатьох йому подібних?

Основна мета діяльності організації, яка проводила вищеназваний конкурс: соціальна реабілітація людей з вадами слуху, захисту їх інтересів, інтеграції їх у суспільстві, сприяння у забезпеченні соціально-трудової та медичної реабілітації, задоволення та захисту законних, соціальних, економічних, творчих, вікових, національно-культурних та інших інтересів. Серед партнерів громадської організації «Відчуй» – одна з найвідоміших в Україні та за її межами компанія «Навігатор». Сьогодні «Навігатор» – єдиний в Україні виробник повного спектру комп’ютерних систем, що поставляються під торговою маркою Impression. Саме з підтримки компанії «Навігатор» переможці конкурсу мали змогу отримати планшет від торгової марки “Іmpression” .

15 учнів з нашого навчально-виховного комплексу взяли участь у боротьбі за такий чудовий та бажаний приз. Уявіть собі, скільки було учасників зі всієї України та наскільки важко було перемогти в цьому конкурсі!

А ми змогли! 2 лютого 2016 року адміністрацію школи повідомили, що Валєєв Дмитро, учень 4 класу, став переможцем у категорії «Діти» – 8-12 років» і отримав планшет від торгової марки “Іmpression” за чудовий малюнок “Зимові ночі в Україні”. Ми дуже раді за тебе, Дмитро!!!

Всі учасники конкурсу отримали дипломи про участь та пам’ятні призи. Це: Гльоза Марія (2 кл.), Валєєв Олексій (1 кл.), Безродна Аліна (2 кл.), Гордієнко Дмитро (7 кл.), Садовничий Станіслав (5 кл.), Чарушин Володимир (6 кл.), Стадник Федір (6 кл.), Яременко Стелла (2 кл.), Шевченко Софія (0 кл.), Чорна Кетіно (7 кл.), Шаталова Марія (7 кл.), Дубницький Олександр (10 кл.), Полуніна Марина (12 кл.), Кривуля Олена (9 кл.)

Вітаємо вас і чекаємо на нові перемоги!

На виконання плану роботи школи на 2015/2016 навчальний рік з 25 січня по 29 січня 2016 року проводився тиждень педагогічної майстерності вчителів мови та літератури, в рамках якого організовано відкриті уроки та позакласні заходи.

Тиждень педагогічної майстерності відзначився різноманіттям тем та використанням інноваційних освітніх технологій.

Урок російської мови в 6 класі, проведений 26.01.2016 вчителем російської мови та світової літератури Белевцовою Ю.П. на тему «Глагол. Правописание –тся, -ться»  був змістовним та цікавим, що сприяло підвищенню грамотності, розвитку умінь, навичок зв’язного мовлення  учнів.  Під час уроку були застосовані різні дидактичні методи навчання: роботу в парах,  робота з картками, особлива увага приділялась дітям, що мають труднощі в оволодінні знаннями.

Цікавим за змістом і нетрадиційним за структурою був урок української літератури, проведений вчителем Осипенко О.П. 28.01.2016 у 9 класі. Тема уроку: «М. Шашкевич «Веснівка». Діяльність «Руської трійці». До уроку учні самостійно готували інформацію про життя і творчість Маркіяна Шашкевича, про учасників цього угрупування.

 Вчитель української мови та літератури Север’янова О.А. 28.01.2016 на уроці української літератури в 10 класі велику увагу приділила рисам романтизму у творчості Євгена Гребінки, П. Гулака-Артемовського. Разом з учнями було досліджено поетичні твори митців, проаналізовано художні засоби творів «Рибалка», «Човен». На уроці учні з мережі ІНТЕРНЕТ добирали репродукції картин, якими можна проілюструвати виучувані твори.

Інтелектуальна гра «Розумники й розумниці» для учнів середніх і старших класів, що була проведена 26.01 2016 вчителями методичного об’єднання, викликала інтерес та бажання вивчати рідну мову, поширювати знання про український народ, його традиції та звичаї. Гра проводилась за такими напрямами: грамотність, лексичне багатство, народна творчість, звичаї та традиції.

29.01.2016 були підведені підсумки тижня, обговорені відкриті уроки та заходи, нагороджені переможці.

22 січня 2016 року у навчально-виховному комплексі пройшла урочиста тематична лінійка до Дня Соборності України, яку підготував учитель історії Сафронов М. О.

         Метою заходу було виховання національної свідомості учнів і людської гідності, зміцнення духовності, формування рис громадянина української держави, поглиблення знань про історичний факт Злуки українського народу, його значення, поглиблене вивчення історії та культурних надбань українського народу, виховання глибокої поваги та любові до Батьківщини.

Відомо, що офіційно в Україні День Соборності відзначають з 1999 року.

         Цей день, як підкреслив у своїй розповіді Михайло Олексійович, має надзвичайно важливе значення в сучасній українській історії: століттями розірваний український народ визволився з неволі – Наддніпрянщина вийшла з Російської, а Західна Україна – з Австро-Угорської імперій – і возз’єднався на своїй землі в єдиній Українській державі.

         «Соборність українських земель має глибоке історичне коріння, спирається на споконвічну мрію народу про власну незалежну, соборну державу та є інтегральним результатом складного і довготривалого процесу її формування. І ми, як справжні патріоти, пишаємося цим фактом!» – підсумував педагог свій виступ.

         Для зацікавлених у додатковій, більш повній інформації про об’єднання УНР і ЗУНР та події, що відбулися після, у шкільній бібліотеці була організована тематична виставка «Акт Злуки (об’єднання) українських земель. Україна до і після». Кожний бажаючий, будь то учень або працівник школи, могли зайти і ознайомитися з відповідною літературою.