Напередодні свята Масляної дитячий та педагогічні колективи Комунального закладу «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс» Харківської обласної ради завітали в гості до Акціонерного Товариства «Харківобленерго» зі святковими номерами для поздоровлення енергетиків.
Нечуючих дітей та працівників АТ«Харківобленерго» пов’язує давня дружба й творча співпраця. Від енергетиків школярі дізнались багато нового йцікавого. Вкотре повторили правила користування електроприладами, у формі цікавих інтерактивних ігор з’ясували, що електрострум може бути як другом, так і ворогом.
Побудований в інтерактивній формі розважально-пізнавальний захід дав змогу усім присутнім зрозуміти, що меж для доброзичливого дружнього спілкування не існує.
Наприкінці зустрічі вихованці отримали подарунки, які будуть нагадувати їм про основні правила електробезпеки: різноманітні журнали, плакати, брошури та пам’ятки з електробезпеки. До свята Масляної енергетики подарували надзвичайно корисний прилад для друку, копіювання та сканування.
На завершення цікавої зустрічі господарі свята, з притаманною їмгостинністю, запросили до святкового столу з млинцями.
У рамках проекту «Створи своє майбутнє», який реалізує UPSHIFT UKRAINE, UNICEF, Фонд Професійного розвитку Харкова при підтримці Європейського Союзу активною молоддю Харківщини в Комунальному закладі «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс» Харківської обласної ради 04.03.2019 проведено тренінг з попередження залежностей у підлітків. Мета зустрічі команди юних тренерівполягала у популяризації збереження здоров’я та покращенні якості життя нечуючої молоді.
Під час проведення тренінгу особлива увага зверталась на формування безпечної поведінки щодо ВІЛ/СНІДу, вживання алкоголю та наркотиків, адекватного ставлення учасників тренінгу до питань цієї теми, підвищення рівня їх інформативної компетентності. Між чуючими та дітьми з порушеннями слуху була створена атсмосфера дружньої взаємодії, взаємопорозуміння та взаємодопомоги.
Дякуємо команді «Створи своє майбутнє» за сприятливий психологічний клімат, відкритість та небайдужість, щирі та чуйні серця!
4 березня 2019 року у Комунальному закладі «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс» Харківської обласної ради відбулася інструктивно-методична нарада.
Розпочала нараду директор закладу, яка представила аналіз анкетування педагогічного колективу і внесла пропозиції щодо перспектив професійного зростання кожного з освітян НВК. Промову заступника директора з навчальної роботи «Атестація педагогічних працівників – іспит на компетентність» було доповнено виступами керівників методичних об’єднань, які на основі пройденого тижня відкритих заходів охарактеризували кожного з педагогів, що атестуються. Заступник директора з виховної роботи, презентувала розроблений творчою групою педагогів закладу проект «Я – громадянин України» та накреслила шляхи його реалізації протягом наступних 3 років. Діловий івент «Українська мова – знайома і незнайома» та воркшоп «Гра по-новому, навчання по-іншому» завершили нараду і додали позитивного настрою кожному з її учасників.
28.02.2019 до Комунального закладу «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс» Харківської обласної ради з метою професійної орієнтації завітали гості з Харківського центру зайнятості з програмою працевлаштування для інвалідів.
Візитери провели серед учнів випускних класів анкетування, яке допомогло визначити професійні нахили молоді. Для випускників були зроблені дуже цікаві пропозиції щодо отримання потрібних регіону професій у короткий навчальний термін. Присутні на зустрічі учні довідалися багато корисної інформації, яка, сподіваємося, стане їм у нагоді під час вибору майбутнього професійного шляху.
Дякуємо нашим гостям за зустріч!
28 лютого 2019 року керівником гуртка «Модельно-хореографічна студія» Комунального закладу «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс» Харківської обласної ради було проведено відкрите заняття з хореографічної майстерності та основ модельної діяльності.
Упродовж заняття педагог продемонструвала вихованцям відео-презентацію, яка допомогла дітям ознайомитися з поняттями «дефіле», «подіум». Молодь одразу ж змогла на практиці відпрацювати навички дефіле, уявивши себе моделями на модному показі. Наші діти продемонстрували високу майстерність у цій справі , адже на базі закладу освіти вже багато років функціонує театр костюму «Аліса», у діяльності якого активно беруть участь наші юні таланти.
Вихованці Комунального закладу «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс» Харківської обласної ради протягом тривалого часу відвідують басейн «Кондиціонер», де вчаться добре плавати.
Цього тижня учні молодших класів НВК взяли участь у змаганнях з плавання, де виявили свої високі вміння. Завдяки регулярним тренуванням та старанності наші молодші школярі змогли вибороти у запеклій боротьбі золото та срібло. Пишаємося юними спортсменами та вітаємо дітлахів з високими досягненнями!
26.02.2019 Комунальний заклад «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс» Харківської обласної ради, радо зустрів волонтерів, які приїхали з різноманітними майстер-класами. Познайомила нас з цими незвичайними людьми ментор команди наших учнів проекту «Почути серцем», кампанії UPSHIFT, Наталія Кругла. Дітлахи разом з досвідченими і небайдужими майстрами із задоволенням випікали печиво «ВушкиАмана», зацікавилися історією виникнення цього незвичайного печива. Завзято виготовляли українську мотанку. Під керівництвом волонтерів діти навчилися варити власноруч ароматне, унікальне мило. Волонтери – перукарі зробили дуже креативні зачіски, як малечі так і юним красуням і красеням закладу. У закладі освіти панувала дуже невимушена, дружня, приємна атмосфера. Завдяки співпраці можемо сказати ми разом здатні змінити світ.
25.02.2019 керівник гуртка «Гончарство» Комунального закладу «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс» Харківської обласної ради провів відкрите заняття за темою: «Васильківська народна іграшка». Упродовж заняття гуртківці ознайомилися з основами декоративно-ужиткового мистецтва, гончарства, спільними ознаками й етнографічними особливостями у кераміці різних регіонів України; оволоділи знаннями технічної творчості, моделювання й конструювання гончарних виробів. Керівник гуртка наполегливо працював щодо формування практичних умінь і навичок ліплення гончарних виробів, відпрацював прийоми виконання технологічних операцій. Розвивав у нечуючих вихованців інтерес до техніки й мистецтва, виховував повагу до традицій українського народу, бережливого ставлення до рідної природи.
21 лютого 2019року в Комунальному закладі «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс» Харківської обласної ради відзначали Міжнародний день рідної мови. Під час виховного заходу у здобувачів освіти була можливість за допомогою власних гаджетів у мережі Інтернет знайти інформацію про історію походження цього дня. Під керівництвом педагога учні з’ясували, що у світі існує близько шести тисяч мов і багато з них знаходиться під загрозою зникнення.
З гордістю діти відзначили, що їхньою рідною мовою є українська – мелодійна та співуча. Школярі до цього дня самостійно обрали уривки з поетичних творів та залюбки їх декламували, підкреслюючи багатство та неповторність нашої мови.
Захід проходив у доброзичливій, невимушеній атмосфері творчої взаємодії як між самими учнями, так і між дітьми та педагогом.
21.02.2019 в рамках тижня педагогічної майстерності вчителів початкових класів було проведено відкрите заняття з навчання грамоти для здобувачів освіти 1-Б класу комунального закладу «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс» Харківської обласної ради.
Малеча на уроці була дуже активна.
Урок було побудовано із врахуванням таких принципів:
– дитиноцентрованості і природовідповідності;
– узгодження цілей, змісту і очікуваних результатів навчання;
– науковості, доступності і практичної спрямованості змісту;
– взаємозв’язаного формування ключових і предметних компетентностей;
– логічної послідовності і достатності засвоєння учнями предметних компетентностей;
– творчого використання вчителем програмового матеріалу;
– адаптації до індивідуальних особливостей, інтелектуальних іфізичних можливостей, потреб та інтересів дітей.