25 жовтня 2024 року педагоги Комунального закладу “Харківська спеціальна школа №5” Харківської обласної ради взяли участь у X Міжнародному конгресі зі спеціальної педагогіки та психології “Безбар’єрність в освіті осіб з особливими потребами: досвід та інновації”
Велика подяка всім за участь у конгресі, за цікаві доповіді, за впровадження новітніх ідей та рекомендації, щодо роботи з дітьми у воєнний час. Доповідачі розкрили такі актуальні теми як:
– Мірошник О.В. “Досвід роботи комунального закладу  “Харківська спеціальна школа 5″ Харківської обласної ради про особливості роботи з корекції та розвитку мовлення дітей з порушенням слуху на заняттях з розвитку слухового сприймання та формування вимови  в умовах сучасних викликів”;
– Лаврикова Ю.С. “Розвиток творчих здібностей  учнів з порушеннями слуху під час дистанційного навчання”;
– Кравченко Н.Д. “Діяльнісний підхід на уроках “Я досліджую світ” з учнями з порушенням слуху”;
– Баул Н.А. “Психолого-педагогічний супровід дітей з порушенням слуху в умовах військового стану”;
– Єфімова Т.В. “Про особливості роботи з корекції та розвитку мовлення дітей з порушенням слуху на заняттях з розвитку слухового сприймання та формування вимови”;
– Андрєєва О.В. “Шлях до безбар’єрності”;
– Деренько Т.В. “Ефективні шляхи забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти з порушенням слуху в умовах дистанційного навчання”.
Міжнародний конгрес –  важлива подія у шкільному освітньому просторі. Вчителі з різник куточків нашої країни, працюючи у такий важкий час, вдосконалюють методи роботи, шукають шляхи подолання криз пов’язаних з дистанційним навчанням і все це для підвищення якості освіти! Важливим, також, є обмін досвідом з міжнародною вчительською спільнотою та розширення професійної компетентності.

У Комунальному закладі “Харківська спеціальна школа 5” Харківської обласної ради
різновіковою дошкільною групою з порушенням слуху «Зірочки», було проведене заняття, з використанням нетрадиційних технік, відео презентації, та ознайомлення малечі з овочами і фруктами.
Граючись- навчаємось! Гра надзвичайно важлива зараз в умовах сьогодення, це природний ресурс дитини для подолання кризових ситуацій. Дітлахи познайомились із овочами, диференціювали їх в порівнянні з фруктами, “варили борщ” та пригощали їм своїх батьків!

Ми збираємо морквини.
Будуть взимку вітаміни.
Бо корисні до сніданку.
Сік, салат і запіканка!

Пригадували вимову та спосіб утворення голосних звуків. Це було легко і цікаво в ігровій формі з використанням відео- презентації. Діти вибирають навчання через гру!

25 жовтня педагоги Комунального закладу “Харківська спеціальна школа №5” Харківської обласної ради долучилися до написання Всеукраїнський радіодиктант національної єдності-2024. Цьогорічний текст диктанту під назвою «Магія голосу» написала відома українська письменниця Оксана Забужко, а читав його поет та військовослужбовець 68 бригади Павло Вишебаба. Щороку тисячі людей сідають одночасно в різних куточках України й світу, щоб написати Радіодиктант національної єдності, який об’єднує людей навколо України в усьому світі.

Жовтнева педагогічна рада: Комунального закладу «Харківська спеціальна школа № 5» Харківської обласної ради. Доповідач Сергій Корсун розкрив багато важливих питань, з заданої теми, таких як: критерії технологічності педагогічної технології, стратегія компенсації навчальних втрат. Запропоновано: використання інтерактивних методів навчання на уроках, підтримку емоційного благополуччя, стратегії компенсації навчальних втрат, та засоби надолуження прогалин у навчанні. Доповідач широко висвітлив кожну з актуальних тем доповіді для сьогодення шкільної роботи в офлайн-режимі, відповів на багато питань вчителів, що викликало жваву дискусію з аудиторією. Найголовніше, були визначені шляхи та методи подолання проблем, та підвищення якості освіти під час воєнного стану.

Жовтнева педагогічна рада: Комунального закладу «Харківська спеціальна школа № 5» Харківської обласної ради. Доповідач Сергій Корсун розкрив багато важливих питань, з заданої теми, таких як: критерії технологічності педагогічної технології, стратегія компенсації навчальних втрат. Запропоновано: використання інтерактивних методів навчання на уроках, підтримку емоційного благополуччя, стратегії компенсації навчальних втрат, та засоби надолуження прогалин у навчанні. Доповідач широко висвітлив кожну з актуальних тем доповіді для сьогодення шкільної роботи в офлайн-режимі, відповів на багато питань вчителів, що викликало жваву дискусію з аудиторією. Найголовніше, були визначені шляхи та методи подолання проблем, та підвищення якості освіти під час воєнного стану.

23 жовтня 2024 року в Комунальному закладі “Харківська спеціальна школа №5” Харківської обласної ради пройшли засідання всіх методичних об’єднань.
Тематика виступів і пропозицій кожного МО були пов’язані між собою –обговорювалися питання про актуальність теми та організацію проведення засідання жовтневої педагогічної ради, створювались «дорожні карти» з векторами підвищення якості та результативності освітньої онлайн-діяльності закладу, відбувся обмін власним досвідом з пошуку доступних та адаптованих способів набуття інноваційної компетентності учнів як складової надолуження можливих освітніх втрат під час дистанційної форми навчання – на жаль, так само в умовах воєнного стану.

23 жовтня 2024 року в Комунальному закладі “Харківська спеціальна школа №5” Харківської обласної ради пройшли засідання всіх методичних об’єднань.
Тематика виступів і пропозицій кожного МО були пов’язані між собою –обговорювалися питання про актуальність теми та організацію проведення засідання жовтневої педагогічної ради, створювались «дорожні карти» з векторами підвищення якості та результативності освітньої онлайн-діяльності закладу, відбувся обмін власним досвідом з пошуку доступних та адаптованих способів набуття інноваційної компетентності учнів як складової надолуження можливих освітніх втрат під час дистанційної форми навчання – на жаль, так само в умовах воєнного стану.

Наш учень фіналіст обласного фестивалю-конкурсу образотворчого та декоративно-ужиткового мистецтва «Розквітне Україна».

Учень 10-го класу Комунального закладу “Харківської спеціальної школи 5” ХОР посів ІІІ місце, в обласному фестивалі-конкурсі образотворчого та декоративно-ужиткового мистецтва «Розквітне Україна», в рамках соціокультурного проєкту «Обійми дитину», отримав диплом та подарунковий сертифікат. Фестиваль-конкурс спрямований на розвиток творчого потенціалу обдарованих дітей та молоді, формування в них почуття патріотизму, любові до родини, рідного краю, свого народу, його звичаїв, традицій та психологічну підтримку дітей та їх родин, які страждають від наслідків війни, підвищення стійкості.

Вітаємо переможця, його родину і викладачів, пишаємось нашими талановитими учнями-бажаємо натхнення, нових творчих ідей і досягнень!

Осінь наша, осінь

19 Жовтня, 2024 by admin

Осінь наша, осінь —
Золота година,
Неба ясна просинь,
Пісня журавлина,
Бабиного літа
Довгі, білі коси…
І дорослі й діти
Люблять тебе, осінь.
Та не тільки славна
За свою ти вроду —
Урожай іздавна
Ти несеш народу:
Щедра і дорідна,
Пахнеш ти медами,
Славиш край наш рідний
Зерном і плодами!

Любі наші вчителі, вихователі, талановиті діти та їх батьки: від щирого серця вітаємо всіх зі святом “Золотої осені”! Бажаємо всім гарно провести осінні канікули, вдячні Вам за сумлінну працю, відданість своїй справі, любов до дітей, не дивлячись на обставини, а нашим вихованцям дякуємо за талант, та неймовірно гарні витвори мистецтва! Мирної та переможної нам цієї чарівної осені!

01.10 -18.10 в дошкільній групі “Сонечко” Комунального закладу “Харківська спеціальна школа 5” ХОР, вихователями були проведені цікаві заняття з нетрадиційними техніками малювання за темами: “Квіти- осіннє диво”, “Поспіли яблука в садку”, з використанням нових прийомів у творчості: зім’ятим папером та штампування(половинкою яблука), також було вивчення художної літератури з ліпленням, для розвитку дрібної моторики, сенсорики та мовлення. Різновиди і новітні методики роботи з дітками дошкільного віку всебічно розвивають: розумові здібності , мислення, світорозуміння. При вивченні художньої літератури про чарівний “Осінній диво-ліс”, “Їжака-хитрячка”, та віршів на тематику осінньої пори року – діти поринули у дивовижний світ казкових пригод, набули комунікативні навички, тренували уяву, помандрували в світ казкових героїв та жваво обговорювали з вихователями поведінку та правильність чи не правильність вчинків і сюжету героїв казок.