23 вересня 2024 року у Комунальному закладі «Харківська спеціальна школа 5» ХОР при підтримці громадської організації Грін-Ландія , для учнів з 6 по 12 класів був проведений онлайн захід на тему «Булінг серед підлітків ». Спікер Ольга Тарасова  розповіла «Що таке булінг? . Заняття з елементами тренінгу мало на меті дати інформацію про поняття та види «насильства», «булінгу», «мобінгу»; сприяє розвитку дружніх стосунків у колективі та формуванню навичок відповідальної і безпечної поведінки; допомогло  пізнати способи неконфліктної поведінки. Це дозволило учасникам конструктивно взаємодіяти з іншими, а також вільно виражати і контролювати свої емоції.

Україна досі залишається в топ-10 країн Європи за поширеністю булінгу, який може бути як моральним – цькування, так і фізичним – побиття і за який вже почали карати.

Під час зустрічі ціллю спікера було формувати нетерпимість до проявів агресії; розвивати співчутливе ставлення до жертв насилля; розвити навички надання і отримання допомоги. Очікувані результати: наприкінці заняття учні: пояснювали, що таке булінг; розпізнавали булінг і дружні піддражнювання; розробляли стратегії подолання булінгу; демонстрували емпатію до жертв насилля, уміння припиняти булінг та звертатися по допомогу; називали джерела допомоги жертвам булінгу.

Булінг (від англійського bullying) – тривале цькування, залякування, агресивне переслідування одного з членів колективу з боку інших представників колективу. Така поведінка має на меті самоствердитися за рахунок когось, підпорядкувати особистість своїм інтересам або заслужити собі загальний авторитет.

Сьогодні вчителі та батьки, як ніколи, повинні відстежувати психоемоційний стан дітей, допомагати долати страхи, сумніви і давати поради: як можна вийти з конфліктної ситуації шляхом порозуміння та вирішення питання. Діти мали змогу отримувати відповіді на хвилюючі питання, від фахівця під час зустрічі, вдячні всім за корисно і інформативно проведений час.

24.09.2024 вихователями Комунального закладу “Харківська спеціальна школа №5” ХОР був проведений виховний захід присвячений місячнику дорожньої безпеки “Увага! Діти – на дорозі!”

Кожен учасник отримав корисний досвід та ще раз переконався, що дотримання правил -це важливий крок до безпечного майбутнього!

23 вересня у всьому світі відзначається Міжнародний день жестових мов. Вихованці Комунального закладу “Харківська спеціальна школа 5” ХОР запрошують долучитися до вивчення української жестової мови Жестова мова має стати більш розповсюдженим засобом спілкування в нашому суспільстві для того, щоб люди з порушеннями слухової функції були забезпечені якісним наданням послуг у сфері не тільки освіти, а й у сферах медицини, торгівлі, соціальної підтримки.

Вивчаймо жестову мову разом

 

Міжнародний День Миру.

21 Вересня, 2024 by admin

Мир. Найбажаніше для всіх українців слово. Всі люди в світі бажають миру, бо війна це біль, страх, сльози. 21 вересня відзначають міжнародний День Миру. В Комунальному закладі “Харківська спеціальна школа 5” ХОР, був проведений виховний захід, присвячений цій події. Завтра в багатьох країнах світу люди вийдуть на Марш Миру. Задзвенить Дзвін Миру. Дзвін Миру та голуб з гілкою оливи – це ті символи, які зрозумілі всій планеті.

Метою заходу було ознайомлення учнів з основними аспектами Міжнародного дня миру, сприяти вихованню у дітей почуття національної гордості, патріотизму, любові до рідного краю , сприяти формуванню позитивної життєвої позиції, спонукати учнів до активної участі у житті суспільства.

 

«Хай буде мир для України!» –
Всі просять: доньки і сини.
Молитви наші Богу линуть,
Щоб більше не було війни.”

20 вересня 2024 року у дошкільних групах Комунального закладу “Харківська спеціальна школа 5” ХОР було проведено виховний захід: “Дітям потрібен Мир!” до Всесвітнього дня Миру.

Міжнародний День Миру відзначається щороку 21 вересня з ініціативи Генеральної Асамблеї ООН, щоб нагадувати про важливість миру, припинення вогню, відмови від насильства та підвищення обізнаності про мир серед населення усього світу.

Вихованці дошкільних груп також взяли участь у даному заході, виготовивши власноруч тематичні роботи – об’ємну аплікацію. Діти із задоволенням вирізали потрібні деталі та клеїли їх на кольоровий папір. Діти з великою зацікавленістю передивились відео фільм, спрямований на висвітлення проблем та важливості припинення бойових дій у будь якому куточку нашої Планети, про важливі сімейні цінності та гармонійний психа-емоційний стан наших дітей, відчуття безпеки в нашій Країні, щасливе мирне дитинство під чистим небом, в якому літають тільки птахи.

Слід зазначити, що лише через мирний діалог та переговори можна досягти сталого прогресу й користі для людства. Нам потрібен Мир!!!Ми почали більше цінувати мир і розуміти його справжнє значення. Віримо, що мир у нашій країні неодмінно настане і ми будемо жити під мирним небом!

 

18 вересня 2024 року учні 5 класу Комунального закладу “Харківська спеціальна школа 5” ХОР на запрошення Харків Фонд 1654 взяли участь в інклюзивному благодійному заході – майстер-класі з приготування грузинської страви хачапурі. У заході брали участь діти з різних шкіл міста Харкова. Під час заходу наші вихованці разом з класним керівником провели і свій майстер-клас з вивчення української жестової мови: вивчили з чуючими однолітками українську дактильну абетку, допомогли кожному вивчити своє ім’я за допомогою дактилю, а також заспівали і станцювали разом жестову пісню – руханку “Скоро перемога” Не забуваймо, що всі ми різні, але всі ми рівні! Дякуємо Харків Фонд 1654 за запрошення, за допомогу в соціалізації наших дітей в цей складний час, за класні позитивні емоції

 

17 вересня, в Україні відзначають День рятівника. Вихователями Комунального закладу «Харківська спеціальна школа № 5» ХОР був проведений виховний захід «День рятівника» з метою ознайомлення учнів з офіційним святом, яке в Україні щорічно святкують з 2008 року указом Президента України.

Під час заходу учні ознайомилися з роботою рятівників, їх силою та мужністю переглянувши презентацію «Запобігти. Врятувати. Допомогти». В ході заходу відбувся майстер-клас з використанням нетрадиційної техніки малювання під назвою «Обережно – вогонь!».

Захід пройшов у теплій та пізнавальній атмосфері. Учні висловили зацікавленість і готовність застосовувати отримані знання в повсякденному житті.

Хай буде менше надзвичайних ситуацій в житті наших рятівників, хай воно буде довгим і щасливим!

В КЗ”ХСШ№5″ХОР з вересня розпочала свою роботу старша логопедична група “Пізнайко”. Звичайно ж, в ці дні дітки відчували незабутні хвилювання, а також і їх мами, тата, бабусі й дідусі, відправляючи свою дитину до дитячого он-лайн садочка переймалися не менш, ніж їх малята. Діти знайомилися з вчителем-логопедом, яка їм буде допомагати красиво вимовляти звуки та слова в захоплюючих іграх, та вчити опановувати мовлення. А вихователі будуть сприяти соціалізації та навчати творчості в малюванні, ліпленні, занурюючи дітей у казку.

В Кз”ХСШ№5″ХОР з вересня дитячий садочок- онлайн відчинив свої двері для маленьких дітлахів. Це помічник для батьків в вихованні та навчанні дошкільнят. Вчитель-логопед допомагає діточкам опановувати важкі звуки та вдосконалює мовлення,а вихователь завжди поруч та на зв’язку, щоб діти могли розвиватися навіть в умовах,коли заклади освіти не функціонують в офлайн-режимі. Для зручності заняття розділені за темами тижнями. Перша тема з якою знайомились дошкільнята: “Осінь зустрічаємо”. Діточки шукали ознаки осені, малювали осінні листочки, та грали з ЛЕГО.

12.09.2024 в Комунальному закладі “Харківська спеціальна школа 5” Харківської обласної ради було проведено виховну годину присвячену “Місячнику дорожньої безпеки “, у рамках проекту безпеки дорожнього руху “Увага! Діти на дорозі”. Вихованцям старшої школи запропонували основні правила та рекомендації, щодо правил дорожнього руху пішоходів, велосипедистів, любителів катання на електросамокатах, та правил переходу залізничних колій. Вчителі та діти розглянули і обговорили низку нюансів та важливих аспектів,які стосуються правил дорожнього руху. Також, розглянули адміністративну та кримінальну відповідальність у разі не виконання правил дорожнього руху.