З Різдвом!

30 Грудня, 2024 by admin

З Різдвом!

Вітання воїнам

Зі Святом Миколая

Вітання учнів 5 класу з Миколаєм

Подаруночки від Святого Миколая

30 грудня 2024 року відбулося засідання творчої групи корекційних педагогів на тему: «Творчі техніки  навчання для здобувачів освіти з особливими  освітніми  потребами». Засідання проходило в онлайн форматі.  Усі раді були знову зустрітися в теплому колі друзів. Спектр питань, що розглядалися та обговорювалися на засіданні, був досить різноманітним. Наталія Матвієнко, вчитель-логопед дошкільної групи, ознайомила присутніх з кінезіологічними вправами як засобом розвитку дитини в умовах дистанційного навчання. Тетяна Фролова та Іванна Белевцова, педагоги початкових класів,  поділилися власним досвідом з питань розвитку мовлення та комунікації  дітей з порушенням  слухової функції та розвитку довіри до вчителя наймолодших школярів в умовах НУШ. Наталія Кравченко розповіла про  роботу з тривожними дітьми. Її виступ став у нагоді не тільки школярам, а й усім педагогам. Тетяна Єпіфанова-Кожевнікова створила власне відео, де ознайомила колег та колежанок з інноваційними видами та формами корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. На розсуд педагогів був представлений адвент календар корекційно-розвиткової роботи, яскравий, сучасний, новітній. Ірина Полякова розповіла про індивідуальний  та диференційований підхід у роботі з молодшими школярми, які мають супутні захворювання.  Виступаючі підготували  цікаві, корисні, яскраві презентації, поділилися власним досвідом, провели деякі практичні вправи  з педагогами. Зустріч пройшла в дружній, невимушеній та теплій атмосфері.

Феєричним закінченням 2024 року для школярів та дітей дошкільного віку Комунального закладу «Харківська спеціальна школа № 5» Харківської обласної ради було новорічне яскраве свято у одному з найбільших торгово-розважальних центрів Харкова “ТРЦ Nikolsky”. Цей заклад – візитна картка Харкова в самому центрі міста. Для дітей було новорічне розважальне шоу з елементами руханки, веселими конкурсами, та смачними подарунками. Діти дуже раділи ростовим лялькам, Святому Миколаю, з задоволенням приймали участь у всіх конкурсах, багато рухались, стрибали, танцювали і приймали активну участь в усіх запропонованих завданнях Святого Миколая і його чарівної помічниці.

Багато благодійних організацій також прийняли участь у привітанні дітей нашого навчального закладу з Новим Роком і Різдвом Христовим. Всі вихованці від самих маленьких до навіть випускних класів отримали декілька і солодких і таємних яскравих подарунків від організацій і фондів.

По закінченню свята “ТРЦ Nikolsky” запросив всіх бажаючих дітей до розважального комплексу Смайл Парк в “ТРЦ Нікольський”, де були неймовірні атракціони, VR-land, дитячі батути, гойдалки та багато дитячих розваг.
Сьогодні ми здійснили дитячу мрію наших великих і маленьких учнів-зустрітись разом, весело відсвяткувати прийдешні свята та отримати такі омріяні веселощі, радість та багато різноманітних подарунків.

Безмежна подяка “ТРЦ Nikolsky” за яскраве новорічне свято, відвідування парку розваг та солодкі подарунки всім учням нашого навчального закладу. Низький уклін і вдячність від щирого серця кожному благодійному фонду та організаціям, які своїми подарунками зробили це свято незабутнім, як для наших вихованців, так і для їхніх батьків. Люди-Ви неймовірні, саме це і є Різдвяне диво, а про кожного чарівника ми розповімо окремо в наступних публікаціях.

 

27 грудня 2024 року для учнів Комунального закладу “Харківська спеціальна школа 5″ ХОР був проведений захід ” З Новим Роком, зустрічаємо 2025 “. Вже новорічний настрій панує в нашому шкільному просторі, тому вихователі ознайомили учнів з відео репортажем про новорічний Харків, емоційно згадали миті, за які року що минає можна подякувати. Разом всі присутні на заході опрацювали презентацію про наступний 2025 рік змії, проходили новорічні вікторини. Також учні розгадували ребус: “Новий рік крокує по планеті”.

21 грудня 2024р. учні Комунального закладу «Харківська спеціальна школа № 5» Харківської обласної ради прийняли участь у кулінарному майстер-класі в просторі організації Грін-Ландія.

Кулінарія – це не тільки про смачно поїсти, а ще – це дієвий спосіб реабілітації та терапії. Кулінарія ефективна, оскільки вона заохочує до творчості. Творчість, в свою чергу, – це один із критеріїв ментального здоров’я, згідно Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ).В теперішніх реаліях війни, в котрих живуть українці, – дуже важливо приділяти особливу увагу дітям, тому що саме вони майбутнє нашої країни. Саме діти зараз потребують реабілітації та максимум уваги з боку дорослих. Саме тому, ми багато уваги приділяємо офлайн зустрічам з нашими учнями, великий ажіотаж викликали саме кулінарні майстер-класи для учнів середнього і старшого віку з проектом Грін-Ландія.

Заняття складалось з двох частин, перша з яких було виготовлення фігурних виробів з дріжджового тіста кожним з присутніх учнів. Поки вироби випікались, учні грали в розважальні ігри, робили карну об’ємну поробку у вигляді коробки, для зберігання та транспортування випічки.

По закінченню заходу кожен присутній отримав свій солодкий приз у вигляді дріжджової фігури власного виробництва, та самотужки прикрасив ласощі цукровою пудрою.

Це була крайня кулінарна зустріч в просторі організації Грін-Ландія, безмежно дякуємо за теплий прийом, дитячий сміх, яскраві емоції, нові навички та знання, з нетерпінням очікуємо наступні цікаві заходи вже в наступному році.

«Прикрась ялинку!»

20 Грудня, 2024 by admin

Напередодні святкових днів на уроці з технологій було підведено підсумки конкурсу серед 5-6 класів «Прикрась ялинку!» Діти власноруч зробили ялинкові прикраси, надавши святу особливої атмосфери! Створюємо новорічний настрій разом!!!

18 грудня відбувся виховний захід «Хто багато знає, той перемагає» для учнів 5-11 класів Комунального закладу “Харківська спеціальна школа 5” Харківської обласної ради. Захід складався з теоретичної частини, в якій вихователі ознайомили учнів з презентацією мінної безпеки, де були розглянуті чотири компоненти мінної просвіти за міжнародними стандартами, ознаки небезпечних вибухівок, їх назви, вигляд та всі офіційні і не офіційні знаки вогневої небезпеки. Друга частина складалась з проходження квесту з митної безпеки, ребусу на задану тематику, та пошуку прихованих вибухівок на заданому просторі, які були вміло замасковані автором. Учні вдало пройшли всі випробування і по закінченню уроку отримали сертифікати про проходження квесту.

Українські діти вже розбираються у видах боєприпасів та мін, знають, як звучать «прильоти», обізнаність дітей у таких непростих темах зараз дуже важлива. Одна дитина може донести інформацію іншій або стримати друзів на ігровому майданчику, якщо ті знайдуть щось небезпечне. Але відповідальність за інформування про загрозу лежить на дорослих — як батьків, так і вчителів. І в цій справі в них є надійний помічник, завжди готовий прийти на допомогу, — чотирилапий сапер Патрон. Через активні бойові дії у різних частинах країни зростає небезпека від вибухонебезпечних предметів для нашого життя. Шкода, якої можуть завдати ці предмети, непоправна та навіть смертельна. Метою заходу було пояснити учням у легкій та розважальній формі про правильну поведінку, та пригадати вкрай важливі правила мінної безпеки.

Навчання дітей старшої логопедичної групи вимагає особливого підходу, адже на цьому етапі розвитку важливо не тільки засвоєння знань, а й корекція мовленнєвих порушень. Тема свійських птахів є чудовим матеріалом для розвитку мови, адже вона включає багато простих і знайомих образів, звуків і понять, що легко з зацікавленістю сприймаються дітьми. Вивчення свійських птахів допомагає не тільки розширити лексичний запас, але й сприяє розвитку фонематичного сприйняття, поліпшенню артикуляції та координації мовленнєвих рухів.

 

13 грудня 2024 року для учнів середніх класів Комунального закладу “Харківська спеціальна школа 5” ХОР була проведена офлайн зустріч , а також дітей дошкільного віку, про корисне та шкідливе харчування. Нетрадиційним методом донесення інформації для школярів було вивчення харчових звичок на прикладі героїв коміксу, де саме вони є однолітками школярів і на своєму прикладі, шляхом порівняння правильного і не правильного типу звичок: харчування, норм гігієни, навчають дітей розрізняти як саме потрібно вчиняти кожному у щоденному житті. Всі присутні на заході мали власний примірник книги коміксу, мали змогу ознайомитися з: корисними та шкідливими продуктами харчування, вгадати і розмалювати важливі продукти та відокремити шкідливі продукти екстра харчування, розбирали корисний перекус для ланчбоксу школярів, тарілку здорового харчування, та скільки склянок води потрібно випивати протягом дня.

Комікс “Щоденні звички Лелі й Северина” присвячений одному дню з життя двох школярів. Вони діють по-різному й мають різні звички. Комікс допоміг провести юних учасників зустрічі історією та допомогти їм проаналізувати вибір героїв коміксу: чи приносить він користь, чи не шкодить їм? Таким чином допоміг дітям краще зрозуміти, які звички потрібні їм самим. Найважливіше завдання зустрічі: виховати навичку збалансованого харчування, здорового режиму дня та ознайомити з видами продуктів та раціоном.

Другою частиною зустрічі був майстер-клас з виготовлення власноруч шоперів для придбання саме корисних продуктів харчування. Діти обрали новорічну тематику та власноруч кожен намалював прапор України.
Дуже дякуємо організаторам дитяча точка Спільно/Unicef (станція метро Перемога) за цікавий захід, корисний урок та новорічний святковий майстер класс.

Людство залишає по собі страшні рани на Землі. Деякі з них роками чи навіть століттями не здатні загоїтися. Однією з таких ран є аварія на Чорнобильській атомній електростанції, що сталась в ніч на 26 квітня 1986 року. Для учнів середніх класів КЗ “ХСШ №5” ХОР був проведений виховний захід з приводу дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС — день пам’яті в Україні. Щорічно 14 грудня у день закінчення будівництва саркофага над зруйнованим четвертим енергоблоком Чорнобильської АЕС прийнято вшановувати пам’ять цієї трагедії. Діти ознайомилися з презентаціє про тих людей, які ризикуючи життям і здоров’ям, виконали свій святий обов’язок, рятуючи від біди не одне покоління. Героїв-рятівників назвали ліквідаторами, адже вони намагалися ліквідувати наслідки аварії. Це не просто вшанування пам’яті, а й глибоке свідчення вдячності та визнання їхнього героїчного вчинку.
Також під час заходу учні розгадували ребуси та кросворди тих термінів і міст, які пов’язані безпосередньо з аварією на Чорнобильській АЕС. Загалом, 37-мі роковини Чорнобильської аварії — це вагомий привід ще раз осмислити те, що сталося.

Україна не тільки стала жертвою недбалості радянської влади у 1986 році, наша країна знову опинилась у ситуації, коли північний сусід робить безглузді дії на ядерних об’єктах. Тож, попри катастрофічні наслідки аварії на ЧАЕС, не всі здатні зробити висновки з цієї події, тому світ знову за крок до ядерної катастрофи. Й уся міжнародна спільнота, як на рівні держав, так і на рівні громадських організацій, мусить терміново зробити все, щоб припинити ядерний тероризм. Чорнобильська аварія більше не повториться — ось що кожен має завчити собі. І почати діяти. Зараз.

Чорнобильська катастрофа стала попередженням усьому людству, наскільки крихким може бути наше майбутнє з неконтрольованою радіацією.