Засідання педагогічної ради

28 Жовтня 2015

Згідно річного плану роботи 28 жовтня 2015 року в навчально-виховному комплексі було проведено засідання педагогічної ради школи на тему «Здійснення індивідуального підходу до школярів у процесі контролю і стимулювання навчальної діяльності учнів».

Прологом до розкриття основної теми стала демонстрація українського короткометражного фільму «Глухота» (2015 р.), зйомки якого проводилися у нашій школі.

У подальшій головній доповіді, з якою виступила заступник директора з навчальної роботи Кукліна Г. І., було розкрито питання індивідуального підходу до дітей з особливими освітніми потребами у процесі їх навчання та виховання в умовах сучасної спеціальної школи, визначена роль контролю та стимулювання навчальної діяльності учнів у підвищенні рівня якості їх знань. Галина Іванівна детально зупинилася на формах і методах індивідуального підходу у нових соціальних умовах та довела, що здійснення індивідуального підходу до учнів на основі вивчення їх реальних можливостей у процесі контролю та самоконтролю є ефективним засобом раціоналізації та інтенсифікації навчального процесу, основною метою якого є успішна соціалізація дитини з обмеженими можливостями.

Зі співдоповідями виступили: учитель молодших класів і класний керівник 2 кл. Белевцова І. М., учитель математики і класний керівник 6 кл. Когтєв А. В., учитель розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення і формування вимови Фролова Т. М., учитель української мови та літератури Осипенко О. П., вчитель-дефектолог Зубарєва Г. С., вчитель трудового навчання Кравченко Н. Д, вихователь Крюкова З.М.. Вони поділилися своїми успіхами, цікавими пропозиціями та методичними розробками, спрямованими на ефективність педагогічної роботи в НВК. До слова була запрошена також шкільний психолог Баул Н. А., яка проаналізувала можливі проблеми індивідуалізації навчально-виховного процесу та запропонувала шляхи їх подолання, провела цікаві тренінги та соціометричні вправи, спрямовані на активізацію творчого потенціалу педагогів.

Кукліна Г. І. вкотре дивує креативним підходом до проведення шкільних педагогічних рад. Ця педрада-«круглий стіл» пройшла в атмосфері піднесеного настрою та позитивних емоцій усіх присутніх і нагадувала життєдайний, безперервний потік нових відкриттів та вражень. У доповідях педагогів, представлених у вигляді презентацій, гармонійно співіснували сучасні інтерактивні інноваційні технології та багатовіковий досвід.