Всеукраїнський науково-практичний семінар«Бімодально-білінгвальний підхід. Інновації в освіті дітей з порушеннями слуху»
21 Березня 2019
21 березня 2019 року педагоги Комунального закладу «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс»Харкiвськоïобласноï ради взяли участь у Всеукраїнському науково-практичному семінарі «Бімодально-білінгвальний підхід. Інновації в освіті дітей з порушеннями слуху». Ініціювали та організували проведення цього заходу відділ навчання жестової мови Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України (м.Київ) і Комунальний заклад «Харківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів №6» Харківської обласної ради, на базі якої і пройшов семінар.До уваги керівників і педагогів спеціальних шкіл, вчителів жестової мови науковцями були представлені такі актуальні у сучасній інклюзивній освіті теми:
– Реформи в освіті дітей із порушеннями слуху: виклики сьогодення та перспективи;
– Українська жестова мова як засіб спілкування та навчання;
– Бімодально-білінгвальний підхід до освіти дітей із порушеннями слуху;
– Особливості розвитку і навчання дітей із порушеннями слуху з різних мовних типів родин;
– Роль культури глухих в освітньому просторі;
– Корекційно-розвиткова робота як складова бімодально-білінгвального освітнього процесу дітей із порушеннями слуху.
Педагоги закладу освiти взяли участь у майстер-класі “Реалізація принципів бімодально-білінгвального навчання на уроці української жестової мови”.
Наприкінці семінару учасники отримали сертифікати. Дякуємо органiзаторамсемiнару за можливiсть ознайомитись з цiкавою сучасною iнформацiєю щодо навчання осiб з порушеннями слуху, розширити своï знання та удосконалити практичнi навички володiнняукраïнською жестовою мовою.