Тиждень педагогічної майстерності вчителів початкових класів та індивідуальної слухової роботи
3 Березня 2017
Згідно з річним планом роботи КЗ «ХС НВК» Харківської обласної ради на 2016-2017 навчальний рік з 27.02.17 по 03.03.17 було проведено тиждень педагогічної майстерності вчителів початкових класів та індивідуальної слухової роботи.
Н.А. Ковальова провела конкурс малюнків на тему: «Я люблю свою маму”. Кращі роботи дітей були представлені на шкільній виставці малюнків.
Протягом тижня були проведені такі відкриті уроки з учнями початкових класів.
27.02.2017 вчителькою 3-го класу І. М. Белевцовою був проведений відкритий урок з читання на тему: Робота над оповіданням «Масляна». Вчителька чітко дотримувалася всіх етапів уроку, при ознайомленні з текстом використовувала наочність. Урок мав змістовний характер і був проведений у формі презентації. Діти засвоїли нові слова, добре відповідали на запитання, організовано працювали в парах. Урок відповідав всім сучасним вимогам і був проведений на високому методичному рівні.
У першому класі 28.02.2017 відбувся відкритий урок з української мови на тему: «Ознаки предметів. Складання словосполучень». Під час уроку вчителька М. М. Назаренко використовувала багато різноманітних цікавих видів роботи: дидактичні ігри, практичні завдання, динамічну паузу, розгадування ребусів, самостійну роботу. Учні добре засвоїли навчальний матеріал. Урок був проведений на високому методичному рівні.
01.03.2017 вчителькою 4-го класу Т. В. Єфімовою був проведений відкритий урок з української мови на тему «Змінювання іменників за числами». Урок пройшов на високому методичному рівні. Вчителька чітко дотримувалася всіх етапів уроку, доцільно і ефективно використовувала наочність та ТЗН, формувала і уміло використовувала діалог між дітьми та вчителем, володіла способами результативного виконання практичних завдань. Мети уроку вчителька досягла.
02.03.2017 відбулося відкрите індивідуальне заняття з РСС та ФВ з ученицею 0-го класу Курилко Д.. Педагог Т. П. Фролова чітко визначила тему – «Дифференціація звуків П і Б» – і дотримувалася її протягом всього заняття.
Робота над розвитком мовного дихання, голосу, темпом, чистотою і злитністю вимови проводилася в ігровій формі, з використання яскравої наочності. Практичні завдання на закріплення звуковимови підібрані відповідно віку учня і його індивідуальним можливостям. Доцільно використаний слухомовний тренажер з комп’ютерною програмою «Живий звук».
03.03.2017 були обговорені підсумки тижня педагогічної майстерності та визначені напрямки подальшої діяльності методичного об’єднання з метою вдосконалення роботи вчителів та заохочення учнів до більш ретельного вивчення навчального матеріалу.