Педагогічна рада «Самоврядування – шлях до демократизації та оновлення взаємин «Учитель-учень»»
27 Грудня 2016
27 грудня 2016 року в навчально-виховному комплексі відбулася педагогічна рада за темою: «Самоврядування – шлях до демократизації та оновлення взаємин «Учитель-учень»». Головні цілі та завдання цієї педагогічної ради – об’єднати зусилля колективу школи на підвищення рівня навчально-виховної роботи, спрямованої на формування у школярів самовпевненості, самосвідомості, самооцінки, самоконтролю, самодостатності – якостей, які є основою та фундаментом учнівського самоврядування.
З головною доповіддю виступила заступник директора з виховної роботи Лаврикова Ю. С., яка довела, що самоврядування в умовах нашого закладу – це шлях до демократизації та оновлення взаємин «учень – учень», «учень – співробітник школи», «учень – соціум». «Втілення на практиці такого роду взаємовідносин не є самоціллю, воно – це засіб виховання, розвитку, вдосконалення особистості людини, основною характеристикою якої має стати внутрішнє відчуття свободи та особистої гідності» – підкреслила Юлія Сергіївна та підсумувала: «Для учнівського самоврядування відкрилися цілком інші, нові перспективи, при яких головною задачею педагогів є постійна підтримка мотиваційно-потребнісної сфери дитини, тобто підтримання такого стану, за якого стає необхідним постійне самовдосконалення та бажання і наміри стати гідним громадянином рідної держави».
Зі співдоповідями виступили: учитель математики в старших класах і класний керівник 7 кл. Когтєв А. В., вихователь 11 – 12 кл. Яцинюк В. М., учитель початкових класів і класний керівник 1 кл. Назаренко М. М., учитель математики та інформатики і класний керівник 12 кл. Андрєєва О.. В. Всі доповіді були складені на основі власного досвіду, представлені у вигляді презентацій.
Наприкінці роботи педагогічної ради був зачитаний проект рішення педради та проведена рефлексія: оцінка діяльності учасників педради, її корисність і результативність.