Педагогічна рада «Про корекційне навчання як засіб гармонійного розвитку дитини в умовах НУШ»
24 Березня 2021
23 березня 2021 року в Комунальному закладі «Харківська спеціальна школа №5» Харківської обласної ради було проведено засідання педагогічної ради школи за темою «Корекційне навчання як засіб гармонійного розвитку дитини в умовах НУШ».
У головній доповіді, з якою виступила вчитель-дефектолог слухового кабінету, було доведено актуальність вищеозначеної проблеми, визначено головну мету корекційного навчання у найближчі роки – створення школи слухомовного середовища, що має бути своєрідним центром «запитань і відкритості», «розвитку багатогранного інтелекту», «кваліфікованого персоналу», «психологічного комфорту» для всіх учасників освітнього процесу, протягом якого формується нова особистість, здатна реалізувати себе як суб′єкта власного життя, діяльності і спілкування. Бачення проблеми і пошук сучасних способів її подолання було відображено у подальшій роботі сформованих з педагогів школи творчих груп. Кожна така група працювала над запропонованими коучем інтерактивними завданнями («Асоціативний кущ», «Кредо корекційного педагога – шлях до всебічного розвитку особистості нечуючого учня», «Вгадай фрагмент пісні/віршу за жестовим супроводом», «Складання моделі гармонійно розвиненої особистості: дошкільник, учень початкової ланки, учень середньої ланки, випускник» та ін.) і шукала нові, оригінальні форми їх виконання з впровадженням найбільш креативних ідей в освітній процес.
В атмосфері піднесеного настрою та позитивних емоцій усі присутні змогли поділитися новими відкриттями та враженнями, у яких гармонійно співіснували сучасні інтерактивні інноваційні технології та багаторічний досвід.