Педагогічна рада «Формування здоров’язберігаючої компетентності здобувачів освіти в позаурочний час»
4 Січня 2019
04 січня 2019 року в навчально-виховному комплексі відбулася педагогічна рада за темою «Формування здоров’язберігаючої компетентності здобувачів освіти в позаурочний час». Головні цілі та завдання цієї педагогічної ради: узагальнити педагогічний досвід педагогів з формування здоров’язберігаючої компетентності учнів; визначити проблеми, що виникають в освітньому процесі під час впровадження методів формування здоров’язберігаючої компетентності; вдосконалити професійну компетентність педагогічних працівників для впровадження інноваційних педагогічних технологій; сприяти творчому зростанню та розвитку педагогів; розробити рекомендації з подальшого впровадження технологій формування здоров’язберігаючої компетентності в освітній процес КЗ «ХС НВК» ХОР як невід’ємної складової роботи школи.
Заступник директора з виховної роботи Лаврикова Ю. С. запропонувала нестандартну форму проведення педагогічної ради – у форматі «Світове кафе» та виступила у ролі фасилітатора.
Технологія «Світове кафе» дозволяє у вільній нетрадиційній формі збирати інформацію і обмінюватися думками, планувати сумісні дії та приймати колективні рішення. Саме ці задачі та очікувані результати визначила директорка закладу Мірошник О.В.
Педагоги розподілилися за чотирма командами, роботу яких вдало скеровували «берегині столу», і провели 4 раунди мозкового штурму. За результатами колективної дискусії був створений банк методичних ідей, що дозволять підняти рівень професіоналізму педагогічної спільноти НВК і покращити роботу щодо формування здоров’язберігаючої компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Також було презентовано успішний педагогічний досвід педагогів Крюкової З.М., Деренько Т.В. і Педоренко Л.Л. з питань адаптації дітей в соціумі та попередження дитячого травматизму, формування життєвих навичок, які сприяють фізичному, соціальному, духовному та психічному здоров’ю вихованців закладу. За останнім пунктом більш детальніше виступила психолог школи Баул Н.А.
Наприкінці роботи педагогічної ради був зачитаний проект рішення педради та проведена рефлексія: ефективність нової сучасної форми проведення педради (технологія «Світове кафе»), оцінка діяльності учасників педради, її корисність і результативність.