Математична квест-гра «У пошуках числових скарбів»
19 Листопада 2025
19 листопада 2025 року вчителем-методистом для КЗ “Харківська спеціальна школа 5” ХОР було проведено математичну квест-гру «У пошуках числових скарбів». Математика — це мова, якою написана історія розвитку людства. Вона супроводжує нас від перших лічильних камінців до сучасних космічних місій, від простих побутових вимірювань до високих технологій, що змінюють світ. Саме завдяки математичним ідеям люди навчилися будувати міста, передбачати природні явища, створювати комп’ютери, досліджувати Всесвіт і відкривати нові горизонти знань. Саме завдяки вмінню рахувати й визначати пропорції наші предки вели господарство, зводили перші храми, прокладали торговельні шляхи, спостерігали за небом і передбачали хід часу. Математичні знання були справжніми “числовими скарбами”, якими володіли лише наймудріші. І сьогодні ми вирушаємо у власну мандрівку слідами цих давніх відкривачів та винахідників. На нашому квест-уроці “У пошуках числових скарбів” ви матимете змогу відчути себе дослідниками, які розв’язують загадки, розшифровують символи та знаходять формули, що відкривають шлях до нових знань. Адже кожне число — це ключ, а кожна задача — новий крок у пригоді, яка триває вже тисячі років. Це чудова наука, що має вплив на успішність у будь яких життєвих ситуаціях. Математика формує логічне мислення, розвиває здатність знаходити закономірності й приймати виважені рішення. Вона вчить бачити красу в точності, силу – у структурі, а можливості – у кожному числі.
Гру побудовано у вигляді жартівних запитань з життя морских вовків, якими є юнга, боцман, капітан, штурман, пірат та інші герої книжкових пригод. Діти та дорослі занурились у світ загадок. Цікаві ситуації об’єднали учасників гри на шляху пошуку відповідей. Загальношкільний захід з пошуку скарбів ще раз продемонстрував, що вивчаючи математику, ми не просто опановуємо предмет – ми долучаємося до духовного й інтелектуального поступу людства, який триває вже тисячі років і продовжується сьогодні завдяки кожному, хто прагне пізнати більше.






