Педагогічний воркшоп – січневе засідання педагогічної ради

5 Січня 2022

Реформування системи освіти ставить перед педагогами нові вимоги і нові завдання. Для кращого розуміння орієнтирів в організації виховного процесу в контексті розвитку Нової української школи 5 січня 2022 року в Комунальному закладі «Харківська спеціальна школа №5» Харківської обласної ради відбулася педагогічна рада за темою «Про сучасні аспекти партнерської взаємодії сучасного спеціального закладу освіти та сім′ї». Метою заходу було визначити складники успішної виховної роботи педагогів, спрямованої на формування фундаментальних основ Нової української школи – педагогіки партнерства, акцентувати увагу на елементах педагогічної майстерності, створити креативне середовище, яке спонукає до плідної співпраці учня, вчителя і батьків, проявів у цьому тандемі творчого мислення та інноваційних ідей, які сприятимуть успішному розвитку дітей з особливими освітніми потребами.

Чергове засідання педагогічної ради відбулося у формі воркшопу (workshop) – майстерні педагогічних думок та ідей – під час якого були застосовані різні інтерактивні та тренінгові педагогічні вправи «Старі-нові тези», «Маю свою думку», «Спільно чи індивідуально?», «Хто мої партнери?», гра «Ми батьки…», створення колажів за наданими темами, які дали змогу педагогічним працівникам проаналізувати теоретичні засади педагогіки партнерства, виробити спільні ідеї щодо діяльності суб’єктів освітнього процесу в умовах НУШ, виходячи з дефініції, що педагогіка партнерства – підхід, який спрямований на розвиток максимально продуктивних і здорових взаємин в освітньому процесі сучасної школи, на створення комфортного інклюзивного середовища для особливих дітей та забезпечення орієнтації на їх особистість.

Під час воркшопу освітяни закладу презентували свої педагогічні знахідки, ділилися досвідом пошуково-дослідницької та проектної діяльності, створили кейс ідей та пропозицій щодо запропонованої теми.

Наприкінці роботи педагогічної ради були підведені підсумки, прийнято рішення та проведена рефлексія: ефективність нової сучасної форми проведення педради (технологія «Педагогічний воркшоп»), оцінка діяльності учасників педради, її корисність і результативність.